Vertrouwens breuk
Home / Forums / Forum algemeen / Vertrouwens breuk
- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 7 maanden geleden door
Alida Noordzij.
- AuteurBerichten
- 1 december 2022 om 11:37 #20323
Wil toch even kwijt. Wat een vertrouwens breuk ook mag zijn (dat zal wel vertrouwelijk blijven) verdient na de enorme inzet en deze enorme verdienste voor onze vereniging Marijke dit zeker niet. Voelt voor mij als af geserveerd worden. Marijke ik heb alle vertrouwen in een van de langst betrokken lid van het bestuur. Marijke sterkte. met groet John Fioole
- 2 december 2022 om 15:13 #22538
Dag John en anderen die dit bericht lezen,
Ik heb even overlegd met de voorzitter dat ik je vraag en opmerking beantwoord, ik weet dat Marijke niet echt op het forum komt dus ik zal jouw opmerking en bedankje aan haar sturen.
Het staat er inderdaad niet duidelijk, maar in de vertrouwensbreuk in het bestuur speelt Marijke Simon geen enkele rol.
Marijke treedt om gezondheidsredenen af en wilde de volgende ALV vergadering aftreden. Door dit gedoe en de daarbij komende stress heeft zij besloten nu te stoppen.
Ik denk niet dat ze aanwezig is 10 december (dat heb ik niet gevraagd), maar u kunt altijd een e-mail sturen of een bedankkaart.
e-mailadres is voorlopig nog penningmeester@nvacp.nl en het adres voor een bedankkaart is
Marijke Simon
Kalmoesstraat 23
7322 NH Apeldoorn
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.