Op zoek naar lotgenoten en Instagram account “levenmetaddison”
- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 7 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.
Home / Forums / Forum algemeen / Op zoek naar lotgenoten en Instagram account “levenmetaddison”
Hoi!
Ik ben Malyssa en weet nu iets meer dan 4 jaar dat ik de ziekte van Addison heb. Het is sindsdien best een avontuur om dit een goed plekje te geven in mijn leven. Het gaat met ups en downs. Graag zou ik in contact willen komen met lotgenoten om elkaar te ondersteunen/inspireren. Sinds kort ben ik ook een Instagram account begonnen “levenmetaddison”. Zie hieronder de link. Ik zou het leuk vinden als je me komt volgen om zo van elkaar te leren en meer bekendheid van de ziekte te creëren.
Instagramaccount ziekte van Addison
Groetjes, Malyssa
Hoi Malyssa,
Wat leuk dta je een instagramaccount bent begonnen, ook om meer bekendheid aan de ziekte te geven.
Maar het zou natuurlijk ook leuk zijn dat de mensen met Addison (en andere vormen van bijnierschorsinsufficiëntie) elkaar hier op het BESLOTEN forum zouden komen ondersteunen en inspireren.
Misschien wil je op je instagramaccount ook naar (het forum van) de Bijniervereniging NVACP verwijzen?
Groetjes, Margot