Collectiviteits-zorgverzekering
Home / Forums / Forum algemeen / Collectiviteits-zorgverzekering
- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 6 maanden geleden door
Hay Janssen.
- AuteurBerichten
- 23 december 2018 om 19:59 #20123
Iedereen is aan het eind van het jaar bezig met zijn zorgverzekering. Nu vroeg ik me af of er via de vereniging ook een collectiviteits-zorgverzekering bestaat…
Of is dit misschien voor de toekomst een idee??Vriendelijke groet,
Klaziena - 25 december 2018 om 13:29 #21033
Hoi Klaziena,
Nee deze bestaat niet nee.
Of dit iets is voor een patiënten vereniging is niet aan mij, maar persoonlijk kies ik heel bewust wat ik met mijn ziektes allemaal nodig heb en collectiviteit speelt daarin dan voor mij niet mee.
Dit zal voor iedereen anders zijn. Is heel persoonlijk lijkt mij?Ben benieuwd of er meer mensen op gaan reageren
Groetjes
Goedemorgen, net als Ineke kijk ik niet naar de collectiviteit. Als bijnierpatiënt weet je dat je vaker dan gemiddeld bij ziekenhuis, apotheek, huisarts etc komt. Volledig vrije artsenkeuze vind ik daarom belangrijk en een goede bereikbaarheid van de verzekering bij vragen etc. ook.
- 27 december 2018 om 07:51 #21037
op vergoedingen patiëntenvereniging kun je alles vinden over deze vergoedingen. Als bestuurslid zou het prachtig zijn als het lidmaatschap vergoed werd door alle verzekeringen, hierdoor kunnen we meer leden krijgen….
Maar ik vind dit ook niet het belangrijkste vanuit de patiënt gezien, zoek een verzekering die bij je past en maak gebruik van de vele extra’s die verzekeringen bieden in de kleine lettertjes. Dat laatste levert waarschijnlijk meer op.
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.