Soms zien wij dat mensen enkel een reactie plaatsen om een onderwerp te volgen. Het forum heeft hier 2 mogelijkheden voor waarbij u op de hoogte kunt blijven van het onderwerp dat u belangrijk vind.

Favoriet

Binnen het forum kunt u onderwerpen als favoriet markeren. Als u een onderwerp als favoriet markeert komt deze binnen uw account te staan onder favorieten. Zo heeft u altijd een duidelijk overzicht van de onderwerpen die u volgt en ontvangt u niet overal per email een bericht over.

Waar vind ik mijn favorieten?

In het menu vind u mijn account. Hier kunt u alles terug vinden wat u doet op het forum. Onder het tabblad forums vind het tabblad favorieten. Hier vind u alle onderwerpen die u als favoriet heeft gemarkeerd. Wilt u het onderwerpen verwijderen uit uw lijst? Ga naar het onderwerp en druk nogmaals op favoriet. Hij is nu verwijderd.

Abonneren

Als u zich op een onderwerp wilt abonneren zult u emails ontvangen als er een nieuwe reactie is geplaatst bij het onderwerp.
Nu weet u het verschil tussen de beide methodes binnen het forum om onderwerpen te volgen.