De nieuwe Leden-bijeenkomst van 12 oktober

Home / Forums / Forum algemeen / De nieuwe Leden-bijeenkomst van 12 oktober

• Auteur

Beste allemaal,

Vandaag heb ik de nieuwe leden-bijeenkomst bijgewoond. Ik vond het een succes. Vooraf had ik mij er niet zo heel veel van voorgesteld. Dit komt omdat ik in het verleden al eens lid was geweest van de toenmalige NVACP, nu dus Bijniervereniging (wat ik overigens ook een betere naam vind). Maar ik jaren terug dit lidmaatschap opgezegd, omdat ik mij er niet thuis voelde.

Maar ik vind de sfeer nu heel anders dan jaren geleden. De sfeer is minder belerend. Wel mooi ook dat er verschillende typen bijnieraandoeningen zijn bijgekomen. Ik heb 37 jaar Addison, maar ik heb vandaag zaken en ervaringen gehoord, die ik nog niet wist en die mij ook aan het denken zetten ook over hoe om te gaan met werken. De uitgenodigde endocrinoloog vond ik ook goed. Op de meeste endocrinologen heb ik het niet zo. Ik vind ze meestal, die ‘beste stuurlui, die aan wal staan’. Maar dit was een normale vent, die ook kan zeggen, dat hij iets niet weet. Dus een geslaagde dag en lekker 98 Km gefietst van Haarlem naar Breukelen en weer terug. Alle vrijwilligers van deze dag een grote pluim en bedankt voor jullie tijd en moeite.

• 13 oktober 2024 om 00:28 #23156

Wat een leuk bericht! En fijn om te horen dat je je nu beter thuis voelt bij de Bijniervereniging!

Groet, Margot (vrijwilliger)

• 15 oktober 2024 om 10:56 #23163

Leuk, die feedback, en dank voor de complimenten aan de organisatie! Overigens, we horen graag tips en ideeën over hoe zo’n dag nog beter cq leerzamer zou kunnen zijn. Voor wie dit verder nog leest; wat je miste, wat juist heel goed was. Leren we weer van..;-)

Groet Emmy (ook vrijwilliger)

• Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.